Eurookna

Zamezte neustálým ztrátám tepla, které zvláště v případě rodinných domů dosahují vskutku olbřímích rozměrů. Ušetřete i v rámci malého bytu pár stokorun ročně, je to investice, která se rozhodně vyplatí. Řeč je o novém typu oken – takzvaná eurookna jsou dnes opravdu moderní a oblíbená. V čem jsou jejich přednosti a výhody?

Dlouhá životnost Eurooken

Milovníky přírody potěší třeba fakt, že jsou stoprocentně ekologická. Je snad v tomto směru ekologičtější materiál, než je dřevo? A důležité je také to, že opravdu vydrží. Zatímco jiné typy oken často nepřežijí ani jednu generaci, v případě eurooken se dá hovořit klidně i o padesáti nebo sto letech stabilního fungování. A to takříkajíc beze ztráty kytičky, neztratí se nejen funkčnost, ale i barva či tvar, vše je stálé, stačí jen každých 15 let obnovit lak, proto se hodí pro takzvané pasivní domy, kde je účelem prakticky nulová spotřeba energie na vytápění.

Dlouhodobá úspora nákladů na energie

Pokud se eurookno povede zdeformovat, nic se neděje. Mechanické poškození je možné lehce opravit, jde o dřevo – a ne plast. I díky tomu mnohem lépe izolují, takže zabrání zbytečným tepelným ztrátám. Úspora financí je tak dlouhodobě zcela zřejmá, i proto se tato investice vyplatí, protože přijde vhod i Vašim dětem, tedy pokud budou bydlet pod stejnou střechou jako Vy!

Výběr z mnoha typů

Eurookna Brno jsou nanejvýš estetická a hodí se prakticky kamkoliv, nemusíte proto tolik přemýšlet nad otázkou designu. Na výběr máte velké množství tvarů či okenních profilů, tento typ vzhledu prostě nelze ničím napodobit. Pokud máte ještě doma stará okna – rozhodně neprohloupíte, když zauvažujete nad výměnou. Teplo totiž nejčastěji uniká právě jimi. Kvalitní smrk, dub či borovice ale odvede dobrou práci. S námi máte navíc dopravu zdarma, bezplatná je i nezávazná kalkulace objednávky, navíc záruku dostanete až na patnáct let!

Bookmark this on Hatena Bookmark
Hatena Bookmark - Eurookna
Share on Facebook
Post to Google Buzz
Bookmark this on Yahoo Bookmark
Bookmark this on Livedoor Clip
Share on FriendFeed

Autor: marketingpr