Sádrokarton – nejmodernější stavební materiál

Když se zamyslíme nad tím, kde všude se můžeme v dnešní době setkat se sádrokartonem, uvědomíme se, že téměř všude. Je jedno, zda se jedná o kanceláře, byty, nebo rodinné domky, sádrokarton je prostě materiálem, který se využívá při sedmdesáti procentech všech rekonstrukcí interiéru ať ve starších domech či výstavbě nových. Za jeho popularitu mohou především jeho nesporné výhody. Jedná se totiž o metodu suché výstavby, což znamená, že při montáži nevzniká žádný zbytečný nepořádek, který bychom museli pracně čistit a podobně, zároveň umožňuje ihned po jeho montáži zdi plně užívat, tedy nastěhovat k nim nábytek. Nemusíme čekat na dlouhé zasychání, jako tomu může být u klasického zdění například u betonu. A kromě toho je montáž také velmi rychlá.

K čemu je tedy můžeme využívat? Nejčastěji se používá při rekonstrukci půdní vestavby, kde můžeme narazit na šikmé plochy, kterým se umí sádrokarton perfektně přizpůsobit. Také ihned oživí celý interiér, poskytne mu izolaci, ochranu před hlukem, požárem, či povětrnostními podmínkami.

Dále bývá hojně využíván ke snížení výšky místnosti, čímž taktéž chrání před hlukem a izoluje. Mluvíme pak tedy o takzvaných podhledech.

Pokud potřebujeme rozdělit velkou místnost v domě na dvě menší, i s tímto nám sádrokarton pomůže. Umožňuje nám dokonce zvolit tloušťku konstrukce, která má pak vliv například na izolaci hluku z vedlejší místnosti. Tyto stěny jsou však nenosné.

Pokud máte zájem o úpravu interiéru a chcete použít právě zmíněné sádrokartony, nezapomeňte se vždy obrátit na zkušeného zedníka, který má s instalací zkušenosti. Kvalitní zednické práce a montáže sádrokartonu seženete například i ve Zlíně.

Jan Hlavička
Nábřeží 651, Luhačovice 763 26
E-mail: jan.hlavicka@seznam.cz
Mobil: + 420 777 119 352
www.sadrokartony-hlavicka.cz

Bookmark this on Hatena Bookmark
Hatena Bookmark - Sádrokarton – nejmodernější stavební materiál
Share on Facebook
Post to Google Buzz
Bookmark this on Yahoo Bookmark
Bookmark this on Livedoor Clip
Share on FriendFeed

Autor: marketingpr