Dveře Sapeli

Typ dveří si zvolte již při stavbě domu

Konečně jste se rozhodli postavit si svůj vlastní dům či kompletně zrekonstruovat vaši nemovitost a vyměnit vchodové dveře? Už od začátku přemýšlejte nad tím, na kterých místech se budou nacházet dveře a jaký systém otevírání bude nejvýhodnější. Mnohokráte toto lidé řeší až na poslední chvíli a zjišťují, že například pro posuvné dveře, šetřící značné množství prostoru, potřebují provést další stavební úpravy. Pochopitelně takovéto změny na poslední chvíli se celkem prodraží.

Klasické dveře do zárubní či s obložkami

Pokud máte v místnostech prostor pro otevírání klasických dveří, můžete se rozhodnout, zda si pořídíte dveře umístěné v běžných zárubních či s takzvanými obložkami. Druhá varianta bývá poněkud nákladnější, ovšem dveře vypadají vzhledněji. Ovšem Sapeli nabízí i běžné zárubně s pěkným designem. Pokud máte vybrán nějaký konkrétní vzhled dveří, vyberete si k nim zárubně s naprosto totožným vzezřením.

Skryté posuvné dveře

Velmi moderní jsou v poslední době také posuvné dveře, jejichž pouzdro je zabudované přímo do zdi. Při stavbě či rekonstrukci nemovitosti je jejich instalace poměrně snadná. V nabídce najdete jak variantu jednokřídlých dveří, tak i synchronně otevíraných dveří dvoukřídlých. Nachází se velký otvor pro dveře přímo vedle další stěny? Není problém nechat si instalovat typ Sapeli Komfort, což jsou vlastně roztahovací dveře složené ze dvou klasických křídel.

Potřebujete něco speciálního?

Zapomenout nesmíme ani na různé speciální typy dveří. Máme na mysli například protipožární dveře či naprosto těsnící dveře zabraňující pronikání kouře. Stejně tak Sapeli Brno nabízí dveře s protihlukovou výplní vhodnou pro oddělení hlučných provozů například od kancelářských prostor. Kompletní nabídku speciálních dveří Sapeli si můžete prohlédnout na našich stránkách.

Bookmark this on Hatena Bookmark
Hatena Bookmark - Dveře Sapeli
Share on Facebook
Post to Google Buzz
Bookmark this on Yahoo Bookmark
Bookmark this on Livedoor Clip
Share on FriendFeed

Autor: marketingpr