Pomaturitní studium Brno

Maturitou by jazykové vzdělávání končit nemělo

Mnoho mladých lidí se těší na maturitu jako na ukončení neustálého třináctiletého učení. Ovšem člověk by se měl vzdělávat po celý život. Platí to zejména pro studium týkající se vašeho hlavního oboru a následně také cizích jazyků. Znalost angličtiny nebo němčiny na lepší úrovni se vám může hodit téměř v každém zaměstnání. Možná by tedy nebylo na škodu, dále se zdokonalovat a získávat zkušenosti.

Vyzkoušejte celoroční pomaturitní studium jazyků

Na jazykové škole Miramare máte možnost za necelých 13 až 19 tisíc korun dále rozvíjet své jazykové schopnosti. V nabídce jsou jak kurzy angličtiny, tak němčiny, které by vás měly připravit na budoucí zaměstnání. Důraz je kladen zejména na rozšiřování slovní zásoby, zdokonalování komunikace v cizím jazyce a v neposlední řadě i vylepšování gramatických znalostí. Během pomaturitního studia tedy může při dostatečné vaší snaze dojít k výraznému zlepšení znalosti zvoleného cizího jazyka.

Jazyková škola nabízí i kurzy pro veřejnost

Brněnská jazyková škola Miramare pochopitelně nepořádá jen pomaturitní studium Brno pro čerstvé maturanty, kteří mají podobné znalosti. Otevírají se i kurzy pro širokou veřejnost. Potřebujete si tedy pravidelně procvičovat vaše znalosti anglického či německého jazyka? Nejste si jisti v psaném či mluveném projevu? Určitě navštivte internetové stránky jsmiramare.com, kde se jazyková škola Brno s pobočkami po celé republice prezentuje.

Čím lépe budete cizí jazyky ovládat, tím větší šance máte na pracovním trhu

Při studiu cizích jazyků byste měli mít na paměti zejména to, že o lidi s lepšími znalostmi angličtiny či němčiny je mezi zaměstnavateli poměrně zájem. Chcete zlepšit svou pozici na pracovním trhu? Potom se studiu věnujte naplno a výsledky se jistě pod vedením zkušených lektorů dostaví.

Bookmark this on Hatena Bookmark
Hatena Bookmark - Pomaturitní studium Brno
Share on Facebook
Post to Google Buzz
Bookmark this on Yahoo Bookmark
Bookmark this on Livedoor Clip
Share on FriendFeed

Autor: marketingpr